Συνέντευξη από μία προπονήτρια κλασικού αθλητισμού

Γιατί επιλέξατε αυτή τη δουλειά;

Από μικρή μου άρεσε ο αθλητισμός. Είχα ασχοληθεί με αρκετά αθλήματα. Έτσι αποφάσισα να ακολουθήσω τον κλάδο της Φυσικής Αγωγής.



Τι κάνετε στη δουλειά σας;

Ασχολούμαι κυρίως με την προπονητική στον κλασικό αθλητισμό με έμφαση τους δρόμους που είναι και η ειδικότητά μου.

Σας αρέσει η δουλειά σας;

Η δουλειά μου μου αρέσει πολύ καθώς από μικρή ήθελα να ακολουθήσω αυτό το δρόμο.


Τι σας αρέσει περισσότερο στη δουλειά σας;

Από τη δουλειά μου, μου αρέσει περισσότερο η επικοινωνία με τα παιδιά καθώς και το γεγονός ότι μέσα από την άθληση τους βοηθάω να βελτιώνουν τις φυσικές ικανότητές τους.


Τι δυσκολίες έχει η δουλειά σας;

Οι δυσκολίες της δουλειάς είναι ότι πρέπει να είμαστε σε ανοικτούς κυρίως χώρους με όλες τις καιρικές συνθήκες, έτσι το χειμώνα δουλεύουμε με χαμηλές θερμοκρασίες και το καλοκαίρι με υψηλές.


Ευχαριστώ πολύ κυρία Ολυμπία

Αναστασία, Ε1

Σχόλια