Συνέντευξη από τη μουσικό του σχολείου μας

Τι σας έκανε να αγαπήσετε τη μουσική;

Όταν ήμουν στην Δ” δημοτικού, πήγα σε μία συναυλία και ενθουσιάστηκα, όταν άκουσα τον ήχο του ακορντεόν. Μου φάνηκε τόσο αρχοντικός και μελωδικός ο ήχος του!

Θα συνεχίσετε να διδάσκετε μουσική;

Ναι, αλλά ελπίζω να αναβαθμιστεί το μάθημα της μουσικής στα σχολεία. Θεωρώ ότι η μουσική παιδεία έχει να προσφέρει πολλά στο παιδί. Ελπίζω κι εγώ μέσα, από τη διδασκαλία μου να βοηθήσω τα παιδιά να βελτιώσουν την ακουστική αντίληψη τους, να περιπλανηθούν στον κόσμο της μουσικής, να τον αγαπήσουν!

Η μουσική ήταν η πρώτη σας επιλογή;

Όχι ήταν το χόμπι μου, αλλά ποτέ δεν σταμάτησα να ασχολούμαι με τη μουσική.

Γράφετε τραγούδια;

Σπανίως. Συνήθως διασκευάζω τραγούδια.

Αν δεν γινόσασταν μουσικός τι άλλο επάγγελμα θα επιλέγατε;

Θα μου άρεσε να ήμουν εκπαιδευτικός γιατί αγαπώ τα παιδιά. Κάθε μέρα αισθάνομαι ότι ανανεώνομαι μαζί τους, ότι διδάσκομαι κι εγώ διδάσκοντας.

Από ποια ηλικία αρχίσατε να ασχολείστε με την μουσική;

Από την τετάρτη δημοτικού.

Που σπουδάσατε;

Στην Πάτρα, σε ωδείο, αρχικά και κατόπιν στην Αθήνα στο πανεπιστήμιο .

 

Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας!

 

Γεωργία, Ανδριάνα & Κατερίνα, Ε1

Σχόλια